https://aqbvxmveen.cloudimg.io/crop/1440x600/n/https://objectstore.true.nl/webstores:dp-maasautogroep-nl/02/header-audi-mobiliteitsservice.png?v=1-0

Audi Mobiliteitsgarantie

Wij reizen met je mee

De Audi Mobiliteitsgarantie zorgt er voor, dat je onderweg dankzij de pechhulp ter plaatse snel weer op weg kunt. 24 uur per dag in Nederland en bijna heel Europa staat onze hulpverlening paraat. Wij zorgen ervoor dat je zo spoedig mogelijk weer mobiel bent.

Pech in Nederland: 0800-28344857

Pech in het buitenland: 00800-28344857

Voorwaarden & garantiebewijs

Audi Mobiliteitsgarantie hoort bij iedere nieuwe Audi en geldt tot de eerste onderhoudsbeurt die volgens fabrieksvoorschriften moet plaatsvinden. In alle daaropvolgende jaren kun je een beroep blijven doen op Audi Mobiliteitsgarantie, mits je aan één voorwaarde voldoet: je laat het reguliere onderhoud en de daarbij noodzakelijke en geadviseerde reparatiewerkzaamheden tijdig, qua kilometers en termijn, uitvoeren door een officiële Audi Servicepartner.

Na iedere Longlife onderhoudsbeurt voorziet jouw Audi Servicepartner jouw serviceboekje van twee stempels. Dit boekje geeft je het recht op de Audi Mobiliteitsgarantie; zorg dus dat deze te allen tijde in je auto ligt. Heeft jouw auto een digitaal serviceboekje, dan bewaar je een uitdraai van het laatste onderhoud in jouw auto.

Wanneer schakel ik de Audi Mobiliteitsgarantie in?

Indien je onderweg of bij je thuis als gevolg van een technisch defect aan jouw auto onverhoopt stil komt te staan en niet meer op eigen kracht de Audi Servicepartner kunt bereiken, kun je een beroep doen op de Mobiliteitsgarantie van Audi.

Wanneer je de Mobiliteitsgarantie belt, wordt de dichtstbijzijnde Audi dealer ingeschakeld of de ANWB Wegenwacht. Bij stranding op een Nederlandse snelweg of N-weg zul je altijd worden geholpen door de ANWB Wegenwacht.

Belangrijk nummer

Voor de deur of elders in Nederland, als u met pech staat hoef je enkel het gratis nummer 0800-28344857 te bellen. Dit nummer is 24 uur per dag bereikbaar.

Ook in het buitenland kun je het gratis nummer bellen, je dient dan een '0' toe te voegen: 00800-28344857.

Mocht het servicenummer om technische redenen niet bereikbaar zijn, kun je direct naar Nederland bellen via (+31) 33 4949 102 (niet gratis).

Uitgebreide ondersteuning

Als het mankement niet ter plaatse kan worden verholpen, wordt jouw Audi voor reparatie naar de dichtstbijzijnde Audi Servicepartner gebracht. Mocht reparatie binnen 3 uur niet mogelijk zijn, dan biedt Audi de mogelijkheid om gebruik te maken van één van de volgende services:

  • Vervangende auto voor de duur van reparatie (max. vijf dagen)
  • Vergoeding van verder reizen met vliegtuig of trein, indien je geen gebruik maakt van een vervangende auto. De vergoeding bedraagt max. € 450,- per persoon
  • Vergoeding van de kosten (taxi of openbaar vervoer) voor jouw vervoer naar de Audi Servicepartner tot max. € 80,-
  • Hotelovernachting (max. 5 dagen incl. ontbijt) voor jou en jouw passagiers
  • Vergoeding van onder meer parkeergeld en telefoonkosten tot max. € 30,-
  • Onderdelenservice, per express versturen van benodigde onderdelen in West Europa
  • Repatriëring van de auto tot max. € 500,- als reparatie niet mogelijk is. Wanneer je zelf de auto ophaalt en aanbiedt ter reparatie bij een Audipartner, behoud je het recht op deze vergoeding

Audi Mobiliteitsgarantie is geldig in de volgende landen:

België, Bosnië-Herzegovina, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Griekenland, Groot-Brittannië, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Macedonië, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Zweden en Zwitserland.

Vervangend vervoer

Bij vervangend vervoer kan het zijn dat deze door de Audi-dealer wordt geregeld of door een externe verhuurmaatschappij; het kan voorkomen dat je zelf je auto dient op te halen bij en/of weg te brengen naar de externe verhuurmaatschappij, in dat geval kun je hem dus niet achterlaten bij de lokale Audi-dealer.

Hulpverlening bij kleinere problemen

Behalve bij reparatiehulp ter plekke vanwege een technisch mankement, kun je ook een beroep doen op de Audi hulpverlening. Dit kan onder andere bij:

  • Lege accu;
  • Tekort aan olie of koelvloeistof;
  • Verwisselen van een wiel (a.g.v. lekke band);
  • Marterschade (indien oorzaak niet ter plekke waarneembaar is);
  • In relatie tot Tire Mobility System (TMS)
  • Slepen na verkeerd tanken
  • Sleutels in de auto
  • Vastgevroren onderdelen.

Voor bovenstaande voorbeelden (echter niet uitsluitend) is Mobiliteitsgarantie tot deze hulpverlening ter plekke beperkt. De “uitgebreide ondersteuning” is hierop niet van toepassing.

Contact met Audi

0800 - 28 34 48 57 (bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 20:00)

Je kunt de Audi Mobiliteitsgarantie bellen op hetzelfde nummer.

Uiteraard is de Mobilibeitsgarantie wel 24 uur per dag bereikbaar.

Mocht het servicenummer om technische redenen niet bereikbaar zijn, kun je direct naar Nederland bellen via (+31) 33 4949 102 (niet gratis).